In my younger and more vulnerable years my father gave me some advice that I've been turning over in my mind ever since.

'Whenever you feel like criticizing anyone,' he told me, just remember that all the people in this world haven't had the advantages that you've had.'

-->
peacefully time

peacefully time / ムスメとカメラとコドモフク

2011-10-21

moi展示会①。

半期に一度のお楽しみ、moiさんの展示会へ行ってきました
megちゃんと一緒です♡
今回は阿佐ヶ谷にあるギャラリー白線さんにて。。
とってもステキなギャラリー!!
一瞬でmoiの世界へ・・
前回もそうでしたが、、かなりの興奮と緊張で変な汗でました
娘もめずらしく強張った表情~
わたしの緊張がうつっのかも^^;

②へつづく。。













0 件のコメント:

コメントを投稿